باختر نیوز- وبلاگ  فائزون از جمله رسانه های مجازی نزدیک به انصار حزب الله کرمانشاه طی مطلبی با اشاره به برگزاری کنسرت بابک رحمانی ازخوانندگان زیرزمینی کرمانشاهی ، بصورت غیر مستقیم صادق اشک تلخ را به ابراهیم ابن مالک اشتر تشبیه کرده و در عین حال از عملکرد آیت الله ممدوحی و حاج محمد طالبی انتقاد کرد.

این سامانه خبری با بیان اینکه اگر اشک تلخ و تعداد زیادی از اعضای حزب الله کرمانشاه جهت تجدید بیعت با امام حسین (ع) به کشور عراق نمی رفتند این کنسرت برگزار نمی شد، نوشته است : و اینجاست که پی میبریم افرادی که ادعای سرباز ولایت بودن و بسیجی بودن و ولایتمداری ورزمنده بودنشان گوش فلک را کر کرده و فقط از این موضوعات، برگزار کردن چند جلسه را در پیش گرفته اند و چشم خود را در برابر همه مسائل بسته اند(حاج ط) – با اشاره به حاج محمد طالبی - مثال آن را آنجا می توانیم جستجو کنیم که با خروج ابراهیم بن مالک اشتر از کوفه منافقان جرات پیدا کردند که توطئه و فساد براه بیاندازند. خدا سایه بچه های حزب الله را برای یک لحظه هم از سر این شهر کم نکند!!!

فائزون همچنین خطاب به آیت الله ممدوحی نوشته است:"ای کاش نیروهای حزب اللهی کمکتان نمی کردند تا بتوانید بالا بیایید و قدرت بگیرید و اینچنین مسئولانی برایمان برگزینید،دستتان درد نکند با فرهنگسازی تان"